برنامه ریزی برای کنکور

بهترین برنامه ریزی درسی ارائه شده توسط دیچی کنکور

برنامه ریزی برای کنکور

بهترین برنامه ریزی درسی ارائه شده توسط دیچی کنکور

کلمات کلیدی

دانلود سوالات کنکور 97

سوالات کنکور 97

دیجی کنکور و بودجه بندی کنکور 98

لاتاری 2020

شرایط ثبت نام لاتاری 2020

سایت لاتاری

سایت ثبت نام لاتاری 2020

زمان ثبت نام لاتاری 2020

ثبت نام لاتاری 2020

تاریخ ثبت نام لاتاری 2020

بودجه بندی کنکور تجربی 98 و دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور 98 و دیجی کنکور

بودجه بندی فیزیک کنکور تجربی 98 و دیجی کنکور

بودجه بندی زیست کنکور تجربی 98 و دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور هنر 98 با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور زبان 98 با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور ریاضی 98 با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور تجربی 98 با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور انسانی 98 با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور 98 با دیجی کنکور

یودجه بندی کنکور زبان 98 در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور 98 هنر با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور تجربی 98

بودجه بندی کنکور 98 تجربی

بودجه بندی دروس عمومی در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور ریاضی در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور تجربی در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور انسانی در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور 98 در دیجی کنکور

بایگانی

جزوه زیست دهم ویژه امتحانات

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۰۳ ق.ظ


زیست همیشه و همه دوره ها به طور قطع مهم ترین درس رشته تجربی می باشد. حالا ما در دیجی کنکور برای شما جزوه زیست دهم را هم آماده کردیم. درخواست های زیادی به سمت ما اومد که جزوه کامل زیست دهم را زود تر آماده کنیم. ما هم با تمام توان و انرژِی خود و بهره گیری از بهترین اساتید زیست کنکور جزوه کامل زیست دهم را برای شما آماده کردیم. اگر با روال انتشار جزوه در دیجی کنکور آشنا باشید می دانید که ما جزوه های را به فصل به فصل در اختیار شما قرار می دهیم شما می توانید جزوه فصل مورد نظر خود را دانلود کنید و همچنین در انتها می تونید جزوه کامل زیست دهم تجربی را دانلود کنید.


 دانلود جزوه زیست دهم

جزوه کامل زیست پایه ی دهم را شما می توانید فصل به فصل از باکس های دانلود ، دانلود کنید. حتما تمامی جزوات را دانلود کنید. از قسمت بالا هر فصل از جزوه زیست پایه دهم با رفتن به آن بخش می توانید دانلود کنید. همانطور که می دانید جزوه زیست پایه دهم در 7 فصل تالیف شده است که متناسب با 7 فصل زیست دهم می باشد. حالا با ما یعنی تیم دیجی کنکور فصل به فصل پیش برید تا یک آرشیو کامل برای جزوه زیست پایه دهم خود جمع آوری کنید.

جزوه زیست دهم




جزوه فصل اول زیست دهم

فصل اول زیست دهم در رابطه با خود موضوعیت زیست شناسی می باشد. بررسی هویت زیست از سال های قبل به امروز و بحث زیست شناسی نوین و خدمتی که زیست شناسی به بشر کرده است ، بحث می کند. جزوه زیست دهم فصل اول از جزوات تقریبا با اهمیت زیست دهم می باشد. چون تقریبا برای همه ی دانش آموزان سوال است که چه مباحثی از این فصل مهم است.




جزوه فصل دوم زیست دهم

فصل دوم زیست دهم ، گوارش و جذب مواد می باشد که از فصل اول اهمیت بسیار بیشتر دارد. در این فصل ابتدا به یاخته و بافت جانوری پرداخته می شد و سپس ساختار عمکلرد لوله گوارش  و در دوبخش انتهایی جذب مواد و تنظیم فعالیت دستگاه گوارش و تنوع گوارش در جانداران پرداخته و این فصل را به پایان می رساند. جزوه زیست دهم فصل دوم به علت نکات بسیار این فصل از اهمیت بالایی برخوردار است .




جزوه فصل 3 زیست دهم

فصل 3 زیست دهم در رابطه با تبادل گازها می باشد. که در ابتدا ساز و کار دستگاه تنفسی بدن را توضیح می دهد. در ادامه به بحث تهویه ی شش ها می پردازد. در انتها هم تنوع تبادلات گازی را مورد بررسی قرار می دهد. این فصل مانند فصل های دیگر زیست دهم نکات زیاد و مهمی دارد و داتن جزوه فصل 3 زیست دهم را الزامی می کند.




جزوه فصل 4 زیست دهم

فصل 4 زیست دهم در رابطه با گردش مواد در بدن می باشد. در این فصل ابتدا به قلب می پردازد. پس بخش اول این فصل را از ته قلبتان مطالعه کنید!! چون مهم سخت می باشد. در بخش دوم این فصل به رگ ها می پردازد این بخش هم از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به خون یعنی همونی که از قلب به رگ ها پمپاژ می شود می پردازد که باز هم از اهمیت به سزایی برخوردار است. و در انتها هم به تنوع گردش مواد در جانداران می پردازد که باز هم از اهمیت بالایی برخوردار است. پس حتما حتما ! جزوه فصل 4 زیست دهم را دانلود کنید. چون داشتن جزوه برای این فصل از اهمیت فوق بالایی برخوردار است.




جزوه فصل 5 زیست دهم

فصل 5 زیست دهم به مبحث تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد می پردازد. در بخش اول این فصل به به هم ایستایی و کلیه ها می پردازد. در بخش دوم فرایند تشکیل ادرار و تخلیه آن را به صورت کامل شرح می دهد که این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به تنوع دفع و تنظیم اسمزی می پردازد که باز هم این موضوع از اهمیت بالای بر خوردار است. حتما جزوه  فصل 5 زیست دهم را دانلود کنید.




جزوه فصل 6 زیست دهم

فصل 6 زیست دهم به مبحث از یاخته تا گیاه می پردازد. بخش اول آن به ویژگی های یاخته های گیاهی می پردازد. در ادامه به سامانه بافتی و بخش مهم ساختار گیاهان می پردازد. این فصل از کتاب زیست دهم از فصلهای مهم و پر اهمیت این کتاب می باشد. پس جزوه فصل 6 زیست دهم را از دیجی کنکور دانلود کنید.




جزوه فصل 7 زیست دهم

فصل 7 زیست دهم در رابطه با جذب و انتقال مواد در گیاهان می باشد. در بخش اول این فصل به تغذیه گیاهی و در ادامه به جانداران موثر در تغذیه گیاهی می پردازد. در ادامه انتقال مواد در گیاهان را به صورت کامل شرح می دهد. این فصل از کتاب زیست دهم از فصل های تقریبا سخت کتاب می باشد . داشتن یک جزوه ی خوب برای این فصل می تواند کمک به سزایی به فهم این فصل به شما کند. پس جزوه  فصل 7 زیست دهم را از دیجی کنکور دانلود کنید.




جزوه کامل زیست دهم تجربی

جزوه کامل زیست دهم تجربی یکی از جزوات مهم که همه  دانش آموزان باید یه دونه خوبشو داشته باشن. تا اینجا ما برای هر فصل زیست دهم یک جزوه کامل و جامع و مفصل برای دانلود در اختیارتون قرار دادیم. شما می تونید با دانلود جزوات تمامی فصل ها یک جزوه کامل برای خودتون داشته باشید. ولی با این حال اگر بخواید، جزوه کامل زیست دهم تجربی داشته باشید، می تونید جزوه کامل زیست دهم تجربی را از باکس زیر دانلود کنید.


ما در دیجی کنکور برای اینکه شما بهتر بتوانید برای کنکور خودتون برنامه ریزی کنید، مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی بسیاری در حوزه ی برنامه ریزی کنکور آماده کرده ایم. همه ی این مقالات و دوره های صوتی را به صورت رایگان در دیجی کنکور منتشر کردیم. شاید مطالعه کلیه مقالات و دیدن کلیه های دوره صوتی و ویدیویی دیجی کنکور نهایتا 1 ساعت از شما وقت بگیرد ولی حتما حتما تمامی این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی را به صورت کامل مطالعه و مشاهده کنید . این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی می تواند تاثیر باور نکردنی ای در رتبه برتر شدن شما در کنکور سراسری داشته باشد.


کامنت بزارید و سوالاتتون رو بپرسید و ما رو نقد کنید !!

اگر ایرادی یا اشکالی در جزوه عربی دهم وجود داشت ، د قسمت نظرات سایت حتما بهمون بگید تا به سرعت اون مشکل رو رفع کنیم. اگر پیشنهاد ، انتقاد یا نظری داشتید ، حتما مطرح کنید تا هر روز بهتر از روز قبل باشیم. اگر این جزوات برای شما مفید بود ، کامنت بزارید تا دوستاتونم بتونن با نظرات شما از این جزوات استفاده کنند و بهره مند شوند.

 


  • سید محمد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی