برنامه ریزی برای کنکور

بهترین برنامه ریزی درسی ارائه شده توسط دیچی کنکور

برنامه ریزی برای کنکور

بهترین برنامه ریزی درسی ارائه شده توسط دیچی کنکور

کلمات کلیدی

دانلود سوالات کنکور 97

سوالات کنکور 97

دیجی کنکور و بودجه بندی کنکور 98

لاتاری 2020

شرایط ثبت نام لاتاری 2020

سایت لاتاری

سایت ثبت نام لاتاری 2020

زمان ثبت نام لاتاری 2020

ثبت نام لاتاری 2020

تاریخ ثبت نام لاتاری 2020

بودجه بندی کنکور تجربی 98 و دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور 98 و دیجی کنکور

بودجه بندی فیزیک کنکور تجربی 98 و دیجی کنکور

بودجه بندی زیست کنکور تجربی 98 و دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور هنر 98 با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور زبان 98 با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور ریاضی 98 با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور تجربی 98 با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور انسانی 98 با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور 98 با دیجی کنکور

یودجه بندی کنکور زبان 98 در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور 98 هنر با دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور تجربی 98

بودجه بندی کنکور 98 تجربی

بودجه بندی دروس عمومی در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور ریاضی در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور تجربی در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور انسانی در دیجی کنکور

بودجه بندی کنکور 98 در دیجی کنکور

بایگانی

تاریخچه برنامه ریزی درسی 98

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰ ب.ظ
برنامه درسی باید به جلو فکر کند. این باید دانش آموزان را با آن تجربه های یادگیری که آنها را قادر می سازد دانش آگاه، خودگردان، افراد مسئول قادر به سازگاری و مقابله با یک جامعه پیچیده و به سرعت در حال تغییر است. برنامه ریزی برای کنکور 98 باید توسعه روابط انسانی، ارزش های اجتماعی، افتخار فرهنگی و میراث کانادایی، حس اخلاق، تمایل به ادامه تحصیل و یک برنامه ریزی برای کنکور مثبت خود را تضمین کند. محدوده وسیعی از محتوا که با یادگیری عمیق و منابع قابل توجه، پرسنل و سازمان سازگار با فرصت مناسب برای رسیدن به اهداف مورد نیاز است. معلمان متخصص متعهد هستند که از ارزیابی و ارزیابی برای بهبود فرصت های یادگیری برای دانش آموزان استفاده می کنند. آنها از منابع مختلفی از اطلاعات برای ارزیابی، ارزیابی و گزارش پیشرفت دانش آموزان استفاده می کنند. به عنوان آخرین نکته در مورد ارزیابی، این حرفه معتقد است که معلمان در نهایت به طور قانونی و حرفه ای مسئول ارزشیابی و گزارش پیشرفت دانش آموز هستند؛ تاکید جاری بر برنامه های تست استاندارد شده، به منظور رفع نیازهای فردی دانش آموزان و صرفه جویی در منابع گرانبها از کلاس درس کم است؛ و با تکیه بر برنامه های آزمایش استاندارد شده برای تعیین عملکرد مدرسه و سیستم مدرسه، اشتباه از کار معلمان و مدارس است.

تعریف برنامه ریزی درسی

تحت برخی تعاریف، برنامه ریزی برای کنکور 98 به صورت تجربی است و براساس یک برنامه عمومی عمومی است که صرفا مشخص می کند که چه موضوعاتی باید درک شود و چه سطحی برای رسیدن به درجه یا استاندارد خاص باشد. واژه Syllabus از یونانی است. معنای یونانی کلمه اساسا به معنای "بیانیه مختصر یا جدول سران یک گفتمان، مطالب رساله، موضوعات مجموعه ای از سخنرانی ها است. "برنامه درسی" دارای تعاریف متعددی است که می تواند کمی گیج کننده باشد. به طور وسیعتر، یک برنامه ریزی برای کنکور 98 میتواند به تمام دورههای ارائه شده در مدرسه اشاره کند. برنامه درسی در نظر گرفته شده، که دانش آموزان از طریق فرهنگ مدرسه آن را فرا می گیرند، ضمنی است. برنامه درسی که به طور خاص از قبیل نژادپرستی حذف می شود. به علاوه، فعالیت های درسی فوق العاده مانند ورزش، و باشگاه ها. این به ویژه در مورد مدارس در سطح دانشگاه، جایی که تنوع برنامه درسی ممکن است یک نقطه جذاب برای یک دانش آموز بالقوه باشد.  

در ادامه با برنامه ریزی

در بعضی موارد، افراد به طور کامل با توجه به موضوعاتی که به آنها آموزش داده می شوند، برنامه ریزی برای کنکور را مشاهده می کنند و در مجموعه کتاب های درسی قرار می گیرند و اهداف گسترده تر صلاحیت ها و پیشرفت شخصی را فراموش می کنند. به همین دلیل است که چارچوب برنامه درسی بسیار مهم است. این موضوعات را در این چارچوب گسترده تر قرار می دهد و نشان می دهد که چگونه تجارب یادگیری درون موضوع ها باید در دستیابی به اهداف وسیع تر کمک کنند. بسیاری از تصورات غلط رایج در مورد برنامه درسی وجود دارد و یکی از رایج ترین این است که برنامه ریزی برای کنکور 98 تنها شامل یک برنامه درسی است. اسمیت (1996، 2000) می گوید: "یک برنامه درسی به طور کلی اهمیت نسبی موضوعات و یا نظم مورد مطالعه آنها را نشان نمی دهد. افرادی که هنوز برنامه آموزشی را با یک برنامه درسی معادل می شمارند، احتمالا برنامه ریزی آنها را محدود می کند در نظر گرفتن محتوای و یا بدن دانش که آنها می خواهند برای انتقال ". صرف نظر از تعریف برنامه درسی، یک چیز مشخص است. کیفیت هرگونه تجربه آموزشی همیشه به معلمان فردی مسئول آن بستگی دارد (کلی، 2009). برنامه ریزی برای کنکور 98 تقریبا همیشه با ارتباط با آموزش و پرورش تعریف می شود.  بر اساس برخی از اینها، تقسیم اصلی بین آموزش رسمی و غیر رسمی است.  با این حال، در بعضی شرایط ممکن است به آموزش غیر رسمی یا تنظیمات انتخابی رایگان نیز اعمال شود. به عنوان مثال، یک موزه علمی ممکن است "برنامه درسی" در مورد موضوعات و یا نمایشگاه های مورد نظر خود را پوشش دهد. بسیاری از برنامه های پس از مدرسه در ایالات متحده تلاش کرده اند تا این مفهوم را اعمال کنند؛ این به طور معمول موفقیت بیشتری پیدا می کند، در صورتی که به طور قطعی به تعریف برنامه درسی به عنوان یک محصول یا به عنوان یک بدن از دانش منتقل نمی شود. در عوض، آموزش غیر رسمی و تنظیمات انتخابی انتخاب آزاد بیشتر به مدل برنامه درسی به عنوان تمرین یا پراکسیس مناسب است.

در انتها برنامه ریزی برای کنکور با چند نکته

یک برنامه درسی نیز ممکن است به یک دوره تعریف شده و تجویز شده از مطالعات اشاره داشته باشد که دانشجویان باید برای رسیدن به سطح معینی از آموزش و پرورش آن را انجام دهند. به عنوان مثال، یک مدرسه ابتدایی ممکن است در مورد چگونگی برنامه درسی خود یا مجموع کل درس ها و آموزه ها برای بهبود نمرات آزمون های ملی یا کمک به دانش آموزان اصول اولیه یاد بگیرد. یک معلم فرد نیز ممکن است به برنامه درسی خود اشاره کند، به این معنی همه موضوعاتی است که در یک سال تحصیلی آموزش داده خواهد شد. از سوی دیگر، یک دبیرستان ممکن است به عنوان یک دوره آموزشی مورد نیاز برای دریافت دیپلم یک برنامه درسی باشد. آنها ممکن است به برنامه آموزشی دقیقا به همان شیوه ای که در مدرسه ابتدایی هستند مراجعه کنند و از برنامه درسی استفاده کنند، به این معنی است که هر یک از دوره های مورد نیاز برای گذراندن، و ارائه کلی دوره ها، که به آمادگی یک دانش آموز برای زندگی پس از دبیرستان کمک می کند. برنامه درسی از دیدگاه های مختلف قابل پیش بینی است. چه جوامعی به عنوان تدریس و یادگیری مهم، برنامه ریزی برای کنکور "در نظر گرفته شده" را تشکیل می دهند. از آنجایی که معمولا در اسناد رسمی ارائه می شود، ممکن است آن را نیز به عنوان برنامه درسی "نوشته شده" و / یا "رسمی" نامگذاری شده باشد.  با این حال، در سطح کلاس، این برنامه درسی در نظر گرفته شده ممکن است از طریق طیف وسیعی از تعاملات کلاس درس تغییر یابد، و آنچه که در واقع تحقق می یابد، می تواند به عنوان برنامه درسی "اجرا شده" در نظر گرفته شود.  چه زبان آموزان واقعا یاد می گیرند (یعنی چه می توان ارزیابی کرد و می تواند به عنوان نتایج یادگیری / مهارت های یادگیرنده نشان داده شود) برنامه درسی "دست یافته" یا "آموخته شده" است.علاوه بر این، نظریه برنامه درسی به یک برنامه درسی پنهان (یعنی توسعه غیرمنتظره ارزشهای شخصی و باورهای زبان آموزان، معلمان و جوامع، تاثیر غیر منتظره یک برنامه درسی، جنبه های پیش بینی نشده فرآیند یادگیری) اشاره می کند.  کسانی که برنامه درسی برنامه درسی را توسعه می دهند باید این ابعاد مختلف برنامه درسی داشته باشند. در حالی که برنامه ریزی برای کنکور 98 "نوشته شده" معنای برنامه درسی را نادیده نمی گیرد، مهم است زیرا این دیدگاه جامعه است.  برنامه درسی "نوشته شده" معمولا در اسناد جامع و کاربر پسند، مانند چارچوب برنامه درسی بیان می شود؛ برنامه درسی / برنامه های درسی، و در مواد آموزشی مرتبط و مفید مانند کتاب های درسی؛ راهنمای معلم؛ راهنمای ارزیابی.
منبع : برنامه ریزی برای کنکور 98

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی